kolmapäev, 4. oktoober 2017

Üht ja teist/Various matters

Esiteks, homme algab käsitöökruiis. Seetõttu on rätiku õpetus nüüd ka Ravelrys.
First, tomorrow the hadicraft cruise starts. So the pattern is from now on on Ravelry.
Teiseks, sain muuseas valmis järjekordse rätiku jääkidest. Angora 2 muidugimõista, siis veel üks kohev mohäärisisaldusega lõng, kaaslaseks peenvillane. Traditsiooniline aknapilt.
Second, meanwhile I finished another shawl from leftovers. Of course, I used Agora 2 and another yarn containig mohair, combined with laceweight wool. Here comes a traditional window picture.
Ootan kruiisi. Homme koos Domus Linumiga räägime Raasiku villasest ja muudest lõngadest, mida seal poes on. Ülehomme on rätikute konstrueerimise tund. Pakin kaasa suure hulga rätikuid!
I am looking forward for the cruise. Tomorrow together with the owners of Domus Linum we will talk about Raasiku factory wool and other yarns that are in stock. The day after tomorrow I teach my class on shawl construction. I am packing quite a few shawls!

Kommentaare ei ole: