neljapäev, 12. veebruar 2015

Värske Käsitöö on varsti väljas/The fresh issue of Käsitöö is to appear soon

Värske Kästiöö on trükikojast väljas ja jõuab varsti müüki. Tellijad on vist juba kätte saanud. Mul on seal kaks õpetust, mõlemad olid TFW kollektsiooni osa. Mõlemad on mohäärist. Rohkem ei reeda praegu midagi. Üks kudum tuleb kiiresti lõpetada, siis kirjutan pikemalt.
The fresh issue of Käsitöö is out of the printing house and will reach shops soon. Subscribers have probably already received it. I have there two patterns published, both were a part of TFW collection. Both are from mohair. I will not reveal more so far. I have to quickly finish a knit and then I will write more.

3 kommentaari:

Unknown ütles ...

Tere, Anna! Ei saa jätta ütlemata, et Käsitöö uuenemine on mulle vastukarva. Avaldasin juba eelmise nr kohta arvamust, kuna olen aastakümneid Käsitööst kui profiajakirjast lugu pidanud. Kirjutasin neile, mida tõesti ei tahaks näha, nagu igasugu lihtsad meisterdamised ja kokkamised jms tilulilu, mis oli juba eelmisse nr-sse pugenud. Olin häiritud, et mu lugejakirjast avaldati ainult positiivne pool, justnagu ma oleks uuenenud kontseptsiooniga rahul. Vastupidi, nähes ajakirja uuenenud teist nr-t, kus sees on suuremahuliselt just vildist jänkud, küünlaalused, lõhnapaberist südamed, kummikutele lehvide kinnitamine jms, mis on tegelikult juba olemasoleva ajakirja Maret pärusmaa, olen lihtsalt kurb. Et on kadumas meie eestikeelne profikäsitööajakiri, heas mõttes elitaarne. Aga sinu mudeleid. Anna, uurin hoolega. Praegu küll koon oma esimest seelikut sinu raamatu järgi - erinevas suuruses mustrikordadadega mudel - ja mõtisklen, et ehk tahan voodri alla panna. Kas oled voodrit ise oma mudelitel kasutanud?
ene

Anna ütles ...

Ene, tänan heade sõnade eest! Uuenduste kohta oli päris palju ka Käsitöö FB leheküljel. Ma ei ole veel oma eksemplari saanud, seetõttu ei oska öelda, kas on kuulda võetud. Ka mulle meeldiks rohkem, kui igal ajakirjal oleks selgelt oma profiil, meisterdamised jms oleks teistes ajakirjades ja Käsitöös just käsitöö ja eesti disain. Aga jah, lugejakirja oleks pidanud tervikuna avaldama (või siis üldse mitte). Mis puutub voodrisse, siis minu meelest on hea lahendus voodririidest alusseelik. Siis saad seda mitme seelikuga kanda, ei pea igale seelikule voodrit tegema.

Unknown ütles ...

Aitäh, alusseeliku-mõte on tõesti hea, teengi selle teoks :) ene