laupäev, 28. veebruar 2015

Plaanid/Plans

Mul olid teised plaanid, aga Ravelrys küsiti, ega musta topi õpetus ei tule inglise keeles. Mul pole õigust avaldada Käsitöös ilmunud õpetusi mujal ega muus keeles. Seetõttu teen midagi sarnast, aga teisest lõngast. Ongi juba alustatud.
I had had differend plans but several people on Ravelry asked me whether the pattern for the black top would appear in English. I do not have a right to publish elsewhere or in a different language the patterns that appear in Käsitöö. This is why I am doing something similar but using different yarns. In fact, I have already started.
Selle foto autor on Meeli Laidvee. Pildistasime stuudios oma kollektsiooni ja tahtsin mälestuseks fotot. Topp on juba õnnelikult uue omaniku käes.
This photo was made by Meeli Laidvee. We shoot our collection in a studio and I wanted a picture to remeber the collection. The top has already happily found a new owner.
Ravelry

2 kommentaari:

Mia ütles ...

Upea kuva!

Anna ütles ...

Mia, kiitos! Kuva on todella upea, tämä on erittäin lahjakas kuvaaja.