kolmapäev, 3. detsember 2014

Ääremuster/Border pattern

Rätiku ääremustri suhtes ei olnud ma algusest peale kindel. Siis mõtlesin, et võiks olla hästi lihtne. Vaatasin, et poolpatent töötab. Kudusin siis ja tundus, et võiks olla laiem, lõng on aga otsakorral. Harutasin ära ja veel paar mustrikorda, alustasin hoopis jämedama vardaga, et oleks lopsakam.
I was not sure about the border pattern of the shawl when I started it. Then I decided it could be really simple. I discovered that half-patent works quite well. I knitted then in half-patent and realized this section could be broader but I was about to run out of yarn. So I ripped it and a couple of pattern repeats as well and started the border with thicker needles in order to make it fluffier.
Valget aega on hästi vähe. Mõtlesin, et koon veel natuke ja siis pildistan, aga siis oli juba hilja, loomulik valgus oli kadunud.
The light period of the day is so short now. I intended to knit some more and to take pictures but once I got to it, it was already late, the natural light had faded away.

Kommentaare ei ole: