teisipäev, 17. september 2013

Tõsiselt soe jakk/A seriously warm jacket

Mõni aeg tagasi valminud jakk on nüüd pildistatud. Kristiina, suur tänu!
A jacket finished some time ago has been photographed. Kristiina, many thanks!
 
 
 
 
Lõng/Yarn: Aade lõng 8/2 (100 % vill/wool, 100 g/400 m) kahekordselt/held double.
Vardad/Needles: 5,5 mm
Ma ei tea, kui palju lõnga kulus, peaks kaaluma.
I don't know how much yarn I've used up, I should get it weighed.
Ravelry.

5 kommentaari:

Ülle ütles ...

Väga armas ja stiilne jakike! Sellist ma tahaksin endalegi kududa :)

Maret ütles ...

Ah, kui kena! Tuleb tõdeda, et varrukas on siiski sobilik ja vajalik sellele kudumile :)Huvitav fakt on ka see, et pildilt vaadates tundub nagu oleks esiliist justkui topeltkootud ja tagasi pööratud.(Kuigi ma tean, et ei ole!) Lihtsalt selline visuaalne mahuline efekt tekib - hästi mõnus! Uus lemmik!!!

Suvi ütles ...

Hästi ilus! Eriti meeldib mulle küljetriip!

Diana ütles ...

Beautifully done :)) I think no sleeves was a great decision. The vest looks just right for the heavy yarn and style. I think you will wear it a lot :)

Anna ütles ...

Ülle, tänan! Ilmselt koguneb kamp Ravelrys, palusin selle nädala jooksul teatada kommentaarides projekti juurde, kes tahab õpetust.

Maret, tänan! Vt vastust Üllele.

Suvi, tänan! Küljetriip või -muster on mul tavaliselt kõigis kudumites olemas.

Diana, thank you! Yes, I like it a lot and will wear it a lot!