pühapäev, 25. august 2013

Jälle lõngade kokkusegamisest/Once again on yarn combinations

Selle sviitri sain valmis vahetult enne Vilniuse reisi juulis. Aga ei jõudnud pildistada lasta ega võtnud kaasa, sest nii hirmsoe asjaga pole suvises Leedus midagi peale hakata. Nüüd näitan. Kristiina, suur tänu piltide eest!
I finished this sweater precisely before my Vilnius trip in July. But I did not have time to get it photographed, neither I took it with me because there is no use for such an awfully warm sweater in summer in Lithuania. Now I am showing it. Kristiina, many thanks for the photos!
 
 
 
 
Mul oli alles 50 g BBB Filati Merinos Extra meriinot. Seda jätkub täiesti üheks sviitriks. Panin kokku musta Raasiku villasega. Tulemus on pisut ebaühtlane värv. Muidugi pole sinna mingit mustrit vaja, labane parempidine (või labane pahempidine) sobib kõige paremini. Küll aga rips pole ka paha, nagu näha eelviimasel fotol. Teine kord võib proovida veel jämedamat varraast, sest kude on hästi tihke.
I had 50 g of BBB Filati Merinos Extra merino left. It is quite enough for a sweater. I combined it with black Raasiku factory yarn. The result is an uneven colour. Of course you don't need any patterns here, stockinette (or reverse stockinette) is the best. But also garter stitch is not bad, as you can see from the penultimate picture. Next time I will try a bigger needle because the fabric is quite dense.
Lõng/Yarn: 1) BBB Filati Merinos Extra (100 g/1500 m), ~50 g; 2) Aade Lõng 8/2 (100 g/400 m), ~180 g.
Vardad/Needles: 4 mm, 4,5 mm
Ravelry (nähtav kõigile/visible to all)

Kommentaare ei ole: