reede, 9. august 2013

Eile Mezgimo Zonas/Yesterday at Mezgimo Zona

Nagu alati, oli tore Mezgimo Zona lõngapoes õpetada. Koos oli palju vanu tuttavaid, aga ka uusi. Kokku oli 20 inimest, pood oli rahvast täis. Sonata tegi paar pilti, tänan!
As always, it was fun to teach at the Mezgimo Zona yarn shop. Many familiar people arrived and there were some new knitters as well. There were 20 attenders and the shop was full. Sonata took some pictures, many thanks!
Veel uudiseid: varsti alustame Ravelrys sakilise mustri ja sallkraega jaki kooskudumist (hiljutise rohelise jaki vaimus). Annan teada ka siin. Kes tahab rohkem teada linase lõnga kombinatsioonist, soovitan Mia postitust siin.
Some news: I will soon start KAL on Ravelry for a zigzag patterned cardigan with a shawl collar (in the spirit of my green cardigan). I will let you know also on my blog. To those who wish to know more about combinations of linen, I recommend Mia's post here.

Kommentaare ei ole: