laupäev, 27. oktoober 2012

Jätkan/I go on

Vahepeal olen kudunud niipalju. Huvitav, et selga proovides ei ole kaelus üldse keerdus. Helka, aitäh pildi eest!
Meanwhile I have knitted this much. It is interesting that the neck opening does not curl when I try this on. Helka, thanks for the picture! Helka, kiitos kuvasta!
Saan järjekordse kinnituse, et selline pehme ja mitte väga peenike meriino (50 g/115 m) pole minu lõng. Midagi pole paha, aga tavaline villane või villasegu meeldib rohkem. Vaatan, kuidas läheb. Võib-olla tasub teha midagi taolist mõnest sokilõngast. Kudum tundub kuidagi paksem, kui sama varadanumbriga (3,5 mm) kootud villane kudum. Samas tean, et paljudele meeldib just selline lõng. Asi pole ilmselt ainult lõpptulemuses, vaid ka selles, kas lõnga on kududes mõnus käes hoida.
I am getting yet another confirmation that such a soft and not particularly thin merino (50 g/115 m) is not my yarn. Nothing is wrong but usual wool or wool blend pleases me much more. I will see how it goes. Maybe this kind of knit would be nice in some sock yarn. The garment appears thicker than a woolen knit worked with the same needles (3.5 mm). At the same time, I am aware that many love exactly this kind of yarn. Probably, it is not only about the final result but about the pleasantness of holding the yarn while you knit.

Kommentaare ei ole: